tisdag 29 mars 2016

Spontana familjebilder

Alice 
Svea

Hur var påsken då? Lång, skön och ledig för min del. Jag har hunnit vara på Bauhaus två dagar och dels gjort research inför staketbygge, dels köpt målarfärg till nya muren som målas innan staketet kommer på plats. Jag har firat systersonen som fyllt fem år, njutit in sommartiden (tänk att det äntligen är sommartid - bättre än att fylla år) och hunnit gå ett gäng promenader i lugnare takt. Nu när solen värmer kan en ju stå och bara låta hundarna nosa utan att vi behöver röra på oss hela tiden för att hålla upp värmen. Traditionellt påskfirande kan förekomma, men tillhör undantagen i vår familj.


Jag har också hunnit ta nya bilder på mig. En ska alltid ha "jobb-bilder" (jag behöver till LinkedIn och mitt företags hemsida och så där). De jag har är nästan sju år gamla och let's face it; jag ser inte ut så längre. Därför var Camila hemma hos oss för att ta dessa episka bilder som nu är under redigering (blixten verkade lite oladdad :)) När hon är klar så lägger jag så klart ut dem här i bloggen.

Däremot knäppte hon lite spontant av några bilder mig och damerna i soffan. Här kommer en kavalkad av oredigerade bilder.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar